شما اینجا هستید

یوگا و کاهش وزن

[ad_1] یوگا توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان انجام می شود ، از جمله بسیاری از افراد مشهور بسیار متناسب و ورزشکاران حرفه ای که از آن برای تکمیل رژیم منظم تمرین و افزایش عملکرد خود استفاده می کنند. بله ، این تمرین بدون فشار که به افراد امکان می دهد در سطح خودشان […]

[ad_1]

یوگا توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان انجام می شود ، از جمله بسیاری از افراد مشهور بسیار متناسب و ورزشکاران حرفه ای که از آن برای تکمیل رژیم منظم تمرین و افزایش عملکرد خود استفاده می کنند.

بله ، این تمرین بدون فشار که به افراد امکان می دهد در سطح خودشان کار کنند می تواند تأثیرات عمیقی برای کاهش وزن داشته باشد.

در حالی که یوگا با سرعتی که سایر تمرینات قلبی انجام می دهند ، کالری نمی سوزاند ، اما همچنان یک گزینه کاهش وزن موثر و مناسب است.

در اینجا ۵ روش کار یوگا برای کاهش وزن وجود دارد:

اتصال بدن ذهن

یوگا ، برخلاف سایر تمرینات ، شامل تنفس به عنوان یک نقطه کانونی و ادغام کامل ذهن آگاهی با حرکت بدنی است.

این تمرین هوشیاری هنگام ترک تشک یوگا از بین نمی رود ، با یک تمرین منظم برای شما باقی می ماند و تمام قسمت های زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

این تمرکز شدید باعث می شود تا توجه بهتری به بدن خود داشته باشید و این شامل آنچه می خورید و به طور کلی سطح بالایی از آگاهی از بدن را به همراه دارد.

ذهن در واقع همان چیزی است که هر کاری را که انجام می دهیم کنترل می کند و یوگا می تواند از این طریق به تغییر رفتارهای منفی کمک کند.

این می تواند به شما کمک کند تا کسالت را از گرسنگی واقعی رمزگشایی کنید ، پرخوری عاطفی و پرخوری را نیز کاهش دهید. یوگا باعث می شود که توجه کنید و به روشی کاملاً جدید فکر کنید.

مطالعه ای که در مجله تحقیقات کیفی سلامت منتشر شد ، نشان داد که فقط پس از ۱۲ هفته تمرین یوگا ، بینینگ زنان کاهش می یابد. این امر از طریق توسعه آگاهی لحظه ای به دست آمد که منجر به کمتر خوردن آنها شد.

همچنین ، از آنجا که یوگا باعث ایجاد آرامش می شود و استرس و اضطراب را تا حد زیادی کاهش می دهد ، می تواند کمک زیادی به مهار پرخوری و احساسات غذایی کند.

تمرینات تشویقی

– یوگا درد و درد را تسکین می دهد ، که می تواند افراد را به انجام انواع دیگر تمرینات ترغیب کند.

– برای کسانی که از شدت قلبی مانند دویدن ، پیاده روی یا دوچرخه سواری وحشت دارند ، یوگا یک تجربه کاملاً متفاوت است که بدون تأثیر است و می تواند کسانی را که هرگز حرکت نمی کنند با سرعت خودشان انجام دهد و حرکت از هر نوع دیگر اصلا بهتر از هیچ

– یوگا همچنین تمرین ایده آل شروع برای کسانی است که در طول زندگی خود ثابت نبوده اند یا در معرض ورزش اندکی بوده اند.

شل شدن عضلات و افزایش دامنه حرکت

از دیگر مزایای مهم آن می توان به شل شدن عضلات ، بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکت اشاره کرد. این مورد برای اضافه وزن که اغلب به دلیل کمبود ورزش به این نیاز دارند مهم است و همچنین می تواند به اصلاح وضعیت بد بدن ناشی از اضافه وزن کمک کند.

کاهش چربی شکم

چربی شکم از همه چربی ها خطرناک ترین است و مشهور است که با افزایش سطح کورتیزول در بدن ، این حالت بدتر می شود.

ثابت شده است که یوگا باعث کاهش کورتیزول می شود و در نتیجه می تواند به پیشگیری و کاهش چربی شکم کمک کند. این امر خصوصاً در مورد زنان بالای ۴۰ سال که با چربی های شکم مبارزه می کنند ، صادق است.

مطالعه ای که توسط موسسه ملی بهداشت تأمین شده است ، زنانی را که یوگای ترمیمی انجام می دهند ، ارزیابی می کند ، نوعی که در آن حالت طولانی مدت نگه داشته می شود و نشان می دهد که آنها در مقایسه با زنانی که به سختی کشیده می شوند ، ۲٪ چربی بدن بیشتری از دست می دهند.

مطالعه دیگری که در ژورنال طب جایگزین منتشر شد ، گزارش داد که مردانی که روزانه به تمرینات تنفسی یوگا می پردازند ، فقط در عرض ۱۰ روز حدود ۴ پوند از دست دادند.

تقویت عضله

یوگا همچنین برای تن دادن به لب ، بازوها ، کمر ، پاها و سایر ماهیچه ها کار می کند ، بنابراین ، اگر در رژیم لاغری شرکت کنید ، می تواند به عضلات شما کمک کند تا چربی بدن ذوب شود.

علاوه بر این ، توده عضلانی بدون چربی از چربی بدن برای سوخت استفاده می کند ، حتی در حالت استراحت ، و این به معنای چربی سوزی طولانی مدت در طول روز برای مدیریت موثرتر وزن است.

[ad_2]

دسته بندی: تناسب اندام برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد