شما اینجا هستید

یوگا

[ad_1] ببسیاری از افراد دچار درد شدید پا می شوند که زندگی آنها را قطع می کند. هیچ کس وقتی درد می کشد نمی خواهد حرکت کند. من فکر می کنم این بخشی از مشکل است. هنگامی که فرد دچار درد شدیدی می شود. کم تحرک تر می شوند این به دلیل درد است که […]

[ad_1]

ببسیاری از افراد دچار درد شدید پا می شوند که زندگی آنها را قطع می کند. هیچ کس وقتی درد می کشد نمی خواهد حرکت کند. من فکر می کنم این بخشی از مشکل است. هنگامی که فرد دچار درد شدیدی می شود. کم تحرک تر می شوند این به دلیل درد است که آنها نمی خواهند بیش از حد حرکت کنند. کاملاً قابل درک است. سپس به پزشکانی گفته می شود که به افراد سالخورده ای که از ناحیه ران و پا دچار شکستگی شده اند ، زیاد حرکت نکنید. پس از بهبودی ، بسیاری از افراد هنوز در ذهن خود هستند که حرکت نمی کنند. درد سیاتیک ، درد زانو و ران ، احساس سوزش ، بی حس شدن پاها و گرفتگی عضلات از دیگر دردهای شدید پا هستند. چالش این است که دردهای پا به نوعی همه را با هم مخلوط می کند.

یوگای اصلاح شده در واقع یک درمان خوب برای درد پا است. بسیاری از مشتریان من جایگزین مفصل ران ، تعویض مفصل زانو ، سیاتیک شده اند و حداقل یکی از آنها دارای لگن شکسته است که اکنون یک سال است اصلاح شده است ، گرفتگی شدید پا و لخته شدن خون وجود دارد. یوگای اصلاح شده به مشتری در سرعت بهبودی کمک می کند. وقتی درد شدید است افراد می توانند متوقف شوند یا اگر برای آنها خیلی زیاد است حالت را تغییر دهند. هیچ کس دقیقاً همان زمان را برای بهبودی ندارد. برخی در مدت زمان نسبتاً کوتاهی بهبود می یابند. ۴ هفته یا بیشتر ، و سایر افرادی که آسیب شدیدتری دارند ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد.

مردم در حالی که مدت زمان زیادی طول می کشد تا بدن آنها بهبود یابد غافلگیر می شوند. به نوعی ، وقتی افراد زود بهبود می یابند ، مانند برخی از انسان های فوق العاده ارزشمند است. من فقط می گویم: “این زمان می برد که می گذرد.” مشکل دیگر این است که پزشکان کشش و فواید یوگای اصلاح شده را کاملاً درک نمی کنند ، بنابراین به بیمار می گویند حرکت نکن! اگر افراد به کشش ، باسن ، ران و گوساله خود ادامه دهند و همه کارها را به آرامی انجام دهند ، خون به گردش در می آید که به بهبود کمک می کند. آنها با گذشت زمان شروع به بهبود می کنند. به محض اینکه کسی احساس درد کند ، به جای اینکه لحظاتی به خودش فرصت بدهد تا آن درد بگذرد ، عقب نشینی می کند و فقط کمی استراحت می کند. آنها دوباره غرق در کم تحرکی می شوند.

همچنین وقتی مشتری به کلاس من می آید ، می خواهم بفهمم که او در خانه چه نوع زندگی را سپری می کند. من می خواهم بدانم آنها چه می خورند ، و چه نمی خورند. علاوه بر اینکه به آنها یک درس اصلاح شده یوگا می دهم ، ممکن است به آنها پیشنهاد کنم که از گل کلم و جوانه بروسل استفاده کنند. به دلیل خواص مفید آنها. اگر آنها گرفتگی پا را تجربه می کنند ، ممکن است به آنها پیشنهاد کنم که روزانه یک لیوان آب گوجه فرنگی بنوشند که برای کمک به گرفتگی پا پر از پتاسیم است.

می پرسم چگونه می خوابند. آیا آنها پاهای خود را روی یکی دیگر قرار می دهند ، آیا یکی از پاشنه های خود را در برابر عضله ساق پا قرار می دهند؟ یک تغییر ساده در عادت خواب و درد پای آنها برطرف می شود. من همچنین می فهمم که آنها چه نوع کفشی می پوشند و درد پا را توصیف می کنم. اگر آنها درد پا ، پاشنه و پایین پا را توصیف می کنند ، من به آنها پیشنهاد می کنم که کفش های جدید بخرند ، به دلیل عدم حمایت از کفش.

اگر آنها با سیاتیک سر و کار دارند ، ما کشش هایی را انجام می دهیم که کاملاً خاص برای کشش پشت ، ران و ران است. اگر آنها با آسیب دیدگی زانو روبرو هستند ، ما تقویت و کشش پا را انجام می دهیم تا به زانو در بهبودی کمک کنیم. بلافاصله متوجه می شوم اگر شخصی هنگام راه رفتن زانوی خود را قفل کند ، و من بلافاصله به آنها دستور می دهم که بیشتر از قفل شدن زانو آگاهی داشته باشند. اگر آنها بتوانند موقعیت پا را به زانوی کمی خمیده تغییر دهند ، درد زانو فروکش می کند.

در طول کلاس اصلاح شده یوگا ، باید زانو را خم کرد ، از زانو محافظت کرد و استرس پشت را آزاد کرد. استخوان دنبالچه و استخوان لگن باید به سمت ناف بچرخد ، که فشار کمر را از بین می برد ، و فقط همین تنظیم کوچک ، ممکن است برای آزاد شدن فشار سیاتیک کافی باشد. یوگای اصلاح شده بیشتر درد را ایجاد می کند ، اما افراد فقط باید کمی صبر داشته باشند.

کلاس یوگا یک قرص درد نیست که فقط علائم را پوشش دهد. ما واقعاً می فهمیم که با کمر ، پاها ، باسن و پاهای فرد چه می گذرد. همه اینها بلافاصله اتفاق نمی افتد ، زیرا مشتری در حال یادگیری بدن خود است. هر تغییر موقعیت و به طور نامحسوس کشش ها باعث می شود که احساس بهتری داشته باشند. سپس هر مشتری باید در خانه خود ادامه دهد. برای کمی خم نگه داشتن پاها ، انجام تمرینات تقویت کننده ، محافظت از زانوها. مراقب باشید که در چه مکانی پاها را قرار می دهند تا زمین نخورند و دوباره به پاها ، زانوها یا مچ پا یا پا آسیب برسانند.

بیشتر شبیه سبک زندگی است. یوگای اصلاح شده فقط یک کلاس نیست ، بلکه مکانیک بدن است که با آن همراه است. چگونه یک شخص می تواند بدن خود را به روشی ملایم که بدنش را آزاد می کند حرکت دهد و کشیدگی بدن را برای همیشه آزاد کند.

[ad_2]

دسته بندی: تناسب اندام برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد