شما اینجا هستید

گریپ فروت

[ad_1] اگر فقط می خواهید برای یک اتفاق خاص وزن کم کنید و به کاهش وزن طولانی مدت اهمیت نمی دهید ، رژیم ۳ روزه گریپ فروت پنیر کوک ممکن است برای شما مناسب باشد. گفته شد ، اگر اهداف بلند مدت کاهش وزن دارید ، احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید. نکته قابل […]

[ad_1]

اگر فقط می خواهید برای یک اتفاق خاص وزن کم کنید و به کاهش وزن طولانی مدت اهمیت نمی دهید ، رژیم ۳ روزه گریپ فروت پنیر کوک ممکن است برای شما مناسب باشد. گفته شد ، اگر اهداف بلند مدت کاهش وزن دارید ، احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید.

نکته قابل توجه در مورد این رژیم این است که می توانید طی ۷۲ ساعت ۱۰ پوند وزن کم کنید. خبر بد این است که تقریباً بلافاصله پس از اتمام رژیم رژیم بطور کامل وزن خود را اضافه خواهید کرد. همچنین طولانی مدت بودن در این رژیم بسیار ناسالم خواهد بود زیرا در نهایت دچار سوourتغذیه ، خستگی و ابتلا به بیماری می شوید زیرا سیستم ایمنی بدن شما به خطر افتاده است.

اما ، امتحان آن برای کوتاه مدت مشکلی ندارد. اگر می خواهید به یک جلسه دبیرستان بروید یا برای عروسی یک دوست عالی به نظر برسید ، می تواند برای شما خوب باشد. فقط مراقبش باش

رژیم ۳ روزه گریپ فروت پنیر خامه ای به شما کمک می کند تا با کاهش کالری دریافتی ، وزن اضافی آب را کاهش داده ، نفخ شکم را کاهش داده و مقداری چربی بسوزاند. این کالری های شدیداً کمتری است که باعث می شود با پایان کار دوباره وزن اضافه کنید ، زیرا واکنش طبیعی بدن شما این است که چربی هایی را ذخیره کنید که دوباره شروع به خوردن منظم می کنید.

یک نکته مهم در اینجا: اگر از هر نوع داروی ضد افسردگی یا ضد اضطراب استفاده می کنید ، باید از این رژیم خودداری کنید. هر دوی این نوع داروها می توانند تداخل منفی و خطرناکی با گریپ فروت داشته باشند.

نکته اصلی این است که رژیم را دقیقاً دنبال کنید. هرگونه تعویض به این معنی است که تمام تلاش های شما بی فایده بوده است!

روز ۱:

صبحانه: یک فنجان قهوه یا چای سیاه و یک برش نان تست. نصف گریپ فروت بخورید یا یک لیوان آب گریپ فروت بنوشید.

ناهار: یک وعده کامل پنیر کوکتی ، یک برش نان تست و قهوه یا چای سیاه بخورید.

شام: از هر گوشت بدون چربی ، یک فنجان هویج ، یک فنجان بستنی یا ماست منجمد ، یک سیب و یک فنجان قهوه یا چای سیاه سه انس بخورید.

روز ۲:

صبحانه: یک فنجان قهوه یا چای سیاه و یک برش نان تست. نصف گریپ فروت بخورید یا یک لیوان آب گریپ فروت بنوشید.

ناهار: یک وعده کامل پنیر کوکتی ، پنج عدد ترشح نمک و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

شام: دو هات داگ ، یک و نیم فنجان هویج ، یک فنجان کلم بروکلی ، یک فنجان موز و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

روز ۳:

صبحانه: قهوه یا چای سیاه ، پنج ترقه نمک ، یک اونس پنیر چدار و یک عدد سیب.

ناهار: یک تخم مرغ آب پز ، یک برش نان تست و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

شام: یک وعده پنیر پنیر ، یک فنجان هویج ، یک فنجان خربزه ، نیم فنجان بستنی یا ماست یخ زده و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

بنابراین ، آن وجود دارد. هات داگ ، نمک شکن و همه چیز. اما قبل از شروع رژیم غذایی ۳ روزه پنیر خامه و گریپ فروت ، از خود بپرسید: آیا واقعاً ارزش چند پوند وزن آبی که ممکن است در ازای احساس گرسنگی ، بد دهنی و بدبختی از دست بدهید ، ارزش دارد؟

[ad_2]

دسته بندی: تناسب اندام برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد