شما اینجا هستید

مدیتیشن

[ad_1] خلسه مراقبه ای یک تجربه فوق العاده است. اگر از قبل نیست ، باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. این خود را به قسمت های جدیدی از ذهن خود باز می کند. افکار و بدن شما همسو شده و تحت کنترل آگاهانه شما قرار می گیرند. نمی توانید زیاد مراقبه کنید. به جز […]

[ad_1]

خلسه مراقبه ای یک تجربه فوق العاده است. اگر از قبل نیست ، باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. این خود را به قسمت های جدیدی از ذهن خود باز می کند. افکار و بدن شما همسو شده و تحت کنترل آگاهانه شما قرار می گیرند. نمی توانید زیاد مراقبه کنید.

به جز … خوب …

بعضی اوقات می توانید عمیق تر از آنچه آماده هستید بروید. این هیچ مشکلی ندارد ، البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نگران گیر افتادن در خلسه هستید ، می توانید آرام باشید. هر اتفاقی می افتد ، می توانید آن را معکوس کنید. در حقیقت ، اغلب این ترفند در حفظ تغییرات است.

اما مراقبه عمیق می تواند گمراه کننده باشد. این یک تجربه عجیب است که ممکن است از نظر جسمی باشد. در این حالت ، معمولاً نوعی سرگیجه است.

همچنین می تواند ذهنی باشد. وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است شما ندانید که ذهن شما کجا خالی است یا خیر. این اولین باری است که اتفاق می افتد تکان دهنده است.

همانطور که می گویم این تجربیات خوب است. هیچ خطری فراتر از برخی از سرگشتگی خفیف وجود ندارد. راستش ، یک فیلم خوب باید هشدار مشابهی داشته باشد.

هنوز هم ممکن است شما این را نخواهید. شما ممکن است نوعی کسی باشید که همیشه از داشتن هوشیاری پایدار لذت می برد. یاد خواهید گرفت که این کار را رها کنید اما در حال حاضر چه کاری می توانید برای جلوگیری از از دست دادن خود در خلسه انجام دهید؟

یک روش مراقبه عالی به نام اسکن بدن وجود دارد. همه باید آن را یاد بگیرند. هر وقت احساس می کنید بیش از حد در مزخرفات انتزاعی گرفتار شده اید و می خواهید دوباره واقعی شوید ، این کاملا عالی است. و با بهتر شدن در استفاده ، موارد بیشتری را کشف خواهید کرد.

برای انجام اسکن بدن ، توجه خود را بر روی سر خود قرار داده و آن را از طریق بدن به پایین حرکت دهید. وقتی به پاهای خود رسیدید ، توجه خود را از طریق بدن به سمت بالا به سمت بالا ببرید.

ساده به نظر می رسد اما چیزهای زیادی در آن وجود دارد.

اگر در مراقبه تازه وارد هستید ، این یک روش عالی برای مشغول کردن ذهن شما بدون فکر است. بدن شما مملو از اطلاعات حسی است که بیشتر آنها را نادیده می گیرید. اگر این کار را نمی کردید ، این شما را غرق می کند. هنوز هم نادیده گرفتن گفته های بدن برای مدت طولانی سالم نیست. ممکن است تعجب کنید زیرا خود را مجدداً با خود در می آورید.

با پیشرفت مهارت های شما ، این یک روش عالی برای تنظیم تمرکز شماست. می توانید توجه خود را به مناطق کوچکتر جلب کنید. شما ممکن است با عمق و شدت تمرکز خود آزمایش کنید. شاید ببینید که در حالی که هنوز توجه خود را ثابت نگه می دارید ، می توانید آهسته خود را آهسته حرکت دهید.

صرف نظر از سطح مهارت شما ، اسکن بدن راهی عالی برای جلب توجه شما در واقعیت است. افکار شما می توانند شما را اغوا کنند اما بدن واقعی است. به آن گوش دهید و دیگر هرگز خود را از دست نخواهید داد.

[ad_2]

دسته بندی: روانشناسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد